Program „Doda - 12 kroków do miłości” oglądało 746 tys. widzów
Nowy show „Doda - 12 kroków do miłości” oglądało średnio 746 tys. widzów. W porównaniu do nadawanego w analogicznym okresie rok wcześniej w tym paśmie serialu „Kuchnia” widownia wzrosła o 84 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Polsat nowy cotygodniowy program „Doda - 12 kroków do miłości” pokazywał w soboty o godz. 20.00, w okresie od 3 września do 5 listopada br. Średnia oglądalność premierowych odcinków programu wyniosła 746 tys. widzów, co przełożyło się na 5,84 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 8,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,17 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 886 tys. osób.

Dla porównania, nadawany w analogicznym okresie rok wcześniej w tym paśmie nowy serial „Kuchnia” notował niższą widownię o 84 tys. osób. Było to 662 tys. widzów, co przekładało się na 5,15 proc. udziału w grupie 4+, 6,47 w 16-49 i 6,15 w 16-59.
Dorota Rabczewska na potrzeby programu „Doda - 12 kroków do miłości” na 40 dni zamieszkała w wynajętym luksusowym domu. Piosenkarka spotkała się osobno z 12 mężczyznami z różnych środowisk i o różnym statusie społecznym, wybranymi na podstawie jej preferencji.
Po serii 12 randek Doda wybrała czterech, z którymi spotkała się kolejny raz. Na koniec wskazała jednego i spędziła z nim romantyczny weekend. W programie piosenkarce towarzyszyli najbliższa przyjaciółka Oliwka, oficjalny sobowtór Mariusz Ząbkowski „Dżaga” oraz terapeuta Leszek Mellibruda, z którym Doda omawiała spotkania z kolejnymi kandydatami.
Zdjęcia do reality-show realizowane były wczesnym latem, prace na planie zakończyły się w połowie lipca br. Dorota Rabczewska na ten czas zamieszkała w willi za 4 mln zł.
Za realizację programu odpowiadał Rochstar, reżyserią zajął się Michał Majak, a producentem kreatywnym jest Pascal Litwin.
Doda znalazła partnera, to osoba spoza programu
Dorota Rabczewska w finale cyklu „Doda - 12 kroków do miłości” przyznała, że się zakochała, ale w mężczyźnie spoza uczestników projektu.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Program „Doda - 12 kroków do miłości” oglądało 746 tys. widzów