Dorota Zawadzka reklamuje „Wieczór Gier Rodzinnych” Hasbro (wideo)
W najważniejszych mediach trwa kampania „Wieczór Gier Rodzinnych”. Twarzą akcji – prowadzonej przez firmę Hasbro – jest Dorota Zawadzka.
Kampania „Wieczór Gier Rodzinnych” zachęca rodziców i dzieci do wspólnego spędzania czasu przy grach planszowych. W akcji – prowadzonej przez produkującą takie gry firmę Hasbro – występuje Dorota Zawadzka, psycholog dziecięcy znana z emitowanego w TVN programu „Superniania”. W ramach działań uruchomiono serwis wieczorgier.pl i profil na Facebooku, gdzie można czytać porady i zadawać pytania dotyczące wychowywania dzieci, brać udział w konkursach oraz dzielić się zdjęciami z innymi użytkownikami.
Akcja reklamowa od połowy września jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN – kanał główny i tematyczne, stacje z pakietu At Media; działania product placementowe w „ Dzień Dobry TVN” i „Świat według dziecka” w TVN Style), internecie (strony o profilu kobiecym, wyszukiwarki), prasie (kobiece magazyny poradnikowe i TV guide’y) oraz punktach sprzedaży (promocje dotyczące gier planszowych).
Za strategię kampanii oraz planowanie i zakupem mediów na jej potrzeby odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Dorota Zawadzka reklamuje „Wieczór Gier Rodzinnych” Hasbro (wideo)