Dorota Żurkowska-Bytner w zarządzie TVN Media
Do zarządu TVN Media, biura reklamy TVN Grupy Discovery, została powołana Dorota Żurkowska-Bytner. Z koncernem Discovery jest związana od dwóch dekad, a od trzech lat jest w zarządzie TVN.

Prezesem TVN Media od jesieni 2011 jest Piotr Tyborowicz, a w połowie 2018 roku do zarządu został powołany Rafał Ogrodnik. Natomiast jesienią ub.r. z zarządów TVN Media i TVN odszedł Maciej Maciejowski, który równocześnie z Tomaszem Marszałłem pożegnał się z TVN Grupą Discovery.
TVN Media odpowiada za sprzedaż oferty reklamowej TVN Grupy Discovery, a także innych nadawców, m.in. Canal+ Polska, Viacomu, The Walt Disney Company i FOX International. Z początkiem br. straciła na rzecz Polsat Media obsługę Telewizji Puls, na przełomie ub.r. i br. w firmie zwolniono grupę pracowników.
W 2019 roku TVN Media zanotowało wzrost przychodów brokerskich o 10,5 proc. do 265,89 mln zł oraz wyniku netto z 623,7 mln zł straty do 184,06 mln zł zysku. Spółka zatrudniała 312 osób, przy przeniesieniu do TVN jej aktywa wyceniono na 1,94 mld zł.
Dorota Żurkowska-Bytner jest członkinią zarządów TVN (od wiosny 2018 roku) i Discovery Polska (od połowy 2017 roku), a wiosną br. została powołana do rady nadzorczej Polskiego Operatora Telewizyjnego, wspólnego spółki TVN i Telewizji Polsat.
Dorota Żurkowska-Bytner w Discovery od ponad 20 lat
Do zarządu TVN Dorota Żurkowska-Bytner została powołana niedługo po sfinalizowaniu przejęciu Scripps Networks Interactive, poprzedniego właściciela Grupy TVN, przez Discovery.
Menedżerka w zarządzie TVN odpowiada za Eurosport, krajową i międzynarodową dystrybucję połączonego portfolio kanałów i produktów, rozwój współpracy z partnerami w Polsce i za granicą oraz za zintegrowany obszar badań.
Wcześniej przez wiele lat była dyrektorem zarządzającym Discovery w Polsce. Pełniła też funkcje w międzynarodowych strukturach koncernu. Jako wiceprezes ds. rozwoju sprzedaży reklam odpowiadała za strategię reklamową Discovery na wszystkich rynkach ówczesnego regionu CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka). Nadzorowała całościowe zarządzanie, rozwój i wdrażanie strategii sprzedaży czasu reklamowego, skupiając się przede wszystkim na Bliskim Wschodzie, Afryce Południowej, Rosji, Turcji, Niemczech, Rumunii i Polsce.
Dorota Żurkowska-Bytner z Discovery jest związana od 2000 roku. Wcześniej pracowała w firmach At Media, UPC i The Communication Bridge.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Dorota Żurkowska-Bytner w zarządzie TVN Media