DoubleVerify za 85 mln dolarów kupuje Rockerbox
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, zawarła umowę na przejęcie Rockerbox, lidera w dziedzinie atrybucji marketingowej (Marketing Attribution), która zapewnia praktyczne pogłębione insighty, oparte na rozwiązaniach Multi-Touch Attribution (MTA), Marketing Mix Modeling (MMM) i Incrementality Testing.
Akwizycja ta ma wzbogacić pakiet rozwiązań data solutions oferowany przez DV, rozwijając jego możliwości w zakresie kompleksowego pomiaru efektywności mediów (end-to-end) i w obszarze aktywacji opartych na sztucznej inteligencji (AI). Zakup Rockerbox oznacza bardzo ważny krok w ewolucji firmy DV, od oferowania ochrony jakości mediów i pomiaru efektywności w kierunku zapewnienia ostatecznego osiągnięcia KPI reklamy, poprzez wyposażanie reklamodawców w narzędzia do pomiaru, optymalizacji i osiągania rzeczywistych wyników biznesowych.
– W DoubleVerify wierzymy, że pełne zrozumienie pomiaru efektywności - od jakości mediów po szersze insighty dotyczące atrybucji - zawsze było niezbędne do maksymalizacji skuteczności reklamy i ROI – mówi Mark Zagorski, CEO DoubleVerify. – Dzięki przejęciu Rockerbox zyskamy transformacyjną możliwość uchwycenia pełnego zakresu performance’u kampanii, integrując zaufane dane DV z insightami dotyczącymi konwersji zarówno w otwartej sieci, jak i w zamkniętych “walled gardens”. To game changer zarówno dla DV, jak i całej branży, ponieważ wzmacniamy naszą pozycję jako zunifikowanej, niezależnej platformy do cyfrowego pomiaru efektywności i optymalizacji opartej na sztucznej inteligencji - służąc markom korporacyjnym i reklamodawcom średniej wielkości, poprzez wzmacnianie wzrostu za pomocą kampanii w dolnej części lejka sprzedażowego.
Rockerbox centralizuje cross-channelową atrybucję konwersji i dane o wydatkach na reklamę, zapewniając głębokie insighty dotyczące customer journeys (ścieżki zakupowe konsumentów) i w ten sposób pomaga marketerom optymalizować ich inwestycje w media. Dzięki integracji możliwości pomiarowych Rockerbox z DV Scibids AITM - technologią dynamicznej aktywacji należącą do DoubleVerify - reklamodawcy zyskają działającą w sposób ciągły pętlę sprzężenia zwrotnego (z feedbackami) pomiędzy pomiarami, działaniami optymalizacyjnymi i aktywacjami. Ta integracja odblokuje jeszcze bardziej precyzyjne, wydajne i skalowalne podejście do performance marketingu.
Ponadto to połączone rozwiązanie ma wzmocnić zdolność DV do korelowania danych pomiarowych z wynikami biznesowymi. Dostosowując dane dotyczące fraudów, suitability, viewability, attention i danych kontekstowych do insightów Rockerbox dotyczących atrybucji, reklamodawcy mogą skuteczniej łączyć dane o jakości i efektywności mediów z rzeczywistymi wynikami.
Umowa pomiędzy DoubleVerify i Rockerbox rozszerza rynek potencjalnych klientów do jakich DV trafia ze swoją ofertą, tworząc nowe możliwości w reklamie direct-response w dolnych partiach lejka sprzedażowego i wzmacniając zdolność DV do obsługi firm o małej i średniej wielkości.
Przejęcie Rockerbox to transakcja gotówkowa o wartości 85 milionów dolarów. Przewiduje się, że transakcja zostanie zamknięta na początku drugiego kwartału.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: DoubleVerify za 85 mln dolarów kupuje Rockerbox