„Droga do kariery" hasłem kampanii Ochotniczych Hufców Pracy i Elektronicznego Centrum Aktywizacji Młodzieży
Ochotnicze Hufce Pracy (OHP) i Elektroniczne Centrum Aktywizacji Młodzieży (ECAM) ruszają ze wspólną kampanią reklamową z udziałem dziennikarza Pawła Orleańskiego.Działania przygotowała agencja reklamowa DSK.

„Droga do kariery" to pierwsza wspólna akcja OHP i ECAM, w ramach której do końca listopada br. będą emitowane krótkie materiały filmowe skierowane do młodzieży, w szczególności wychowanków i absolwentów Ochotniczych Hufców Pracy.
Do udziału w akcji został zaproszony dziennikarz Paweł Orleański, który rozmawia z zaproszonymi gośćmi o ich zawodowych początkach, trudnościach i sposobach ich pokonywania.
W czternastu materiałach filmowych pojawią się m. in. Marcin Przybysz, Iwona Blecharczyk, Miłka Raulin oraz Agnieszka Wojciechowska. Celem kampanii jest promocja portalu dokariery.pl prowadzonego przez Elektroniczne Centrum Aktywizacji Młodzieży.
Spoty promujące kampanię są emitowane za pośrednictwem serwisów YouTube, Facebook, Instagram, VOD TVP.
Kampanię przygotowała dla OHP wyłoniona w trybie przetargowym agencja reklamowa DSK z Warszawy.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Droga do kariery" hasłem kampanii Ochotniczych Hufców Pracy i Elektronicznego Centrum Aktywizacji Młodzieży