Duda Nasze Polskie z kampanią „Wybierz najlepszy smak”
Ruszyła kampania reklamowa marki wędlin Duda Nasze Polskie, produkowanych przez Zakłady Mięsne Silesia.
Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Wybierz najlepszy smak” będą widoczne w telewizji, prasie i digitalu. W akcję zostali zaangażowani influencerzy kulinarni.
Marka Duda Nasze Polskie będzie sponsorem programu Kuchenne Rewolucje, prowadzonego przez Magdę Gessler w TVN. Produkty marki zobaczą także widzowie telewizji śniadaniowej.
W połowie listopada wystartuje Pojedynek Smaków, w którym udział wezmą influecerzy.
Kampanie reklamowe
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Duda Nasze Polskie z kampanią „Wybierz najlepszy smak”