Durex przedstawia „Pleasure Spot"
W ramach letniej kampanii promującej najcieńsze prezerwatywy w portfolio Durex (Reckitt) marka uruchomiła aktywację „Pleasure Spot".

W zamyśle ożywienia i stymulowania wszystkich zmysłów, Durex wraz z agencją kreatywną DDB, przygotował „Pleasure Spot", który pod postacią niestandardowej fotobudki, zapewni kompleksowe, wielowymiarowe doświadczenie poprzez aktywację wielu zmysłów jednocześnie.
- Ciągle pracujemy nad nowoczesnymi rozwiązaniami i takim są właśnie nowe, ulepszone Durex Invisible. To najcieńsze prezerwatywy w naszym portfolio, stworzone w oparciu o innowacyjną formułę. Oprócz cienkości, dla maksymalnych doznań, prezerwatywy mają też przyjemniejszy zapach oraz anatomiczny kształt Easy-on dla jeszcze lepszego dopasowania – mówi Karolina Wierzbicka-Gajda, category manager wellbeing Poland & EE, Reckitt.
Dodatkowo kampania Durex obejmuje spot reklamowy.
Odwiedzający będą mogli skorzystać z Pleasure Spotu w warszawskim Lunaparku w dwóch terminach 5-6 sierpnia oraz 12-13 sierpnia.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku .webp)



Dołącz do dyskusji: Durex przedstawia „Pleasure Spot"