McCann Worldgroup globalną agencją reklamową marki Durex
McCann Worldgroup i MRM zostały wybrane na wiodące agencje obsługujące reklamowo markę Durex (Reckitt) w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Ich zadaniem będzie dostarczenie nowego modelu komunikacji marketingowej i ekosystemu marki.

Decyzja ta rozszerza zakres współpracy McCann Worldgroup z firmą Reckitt. Agencja ta pracuje globalnie m.in. dla marek Lysol i Enfamil. Z kolei McCann London od dawna współpracuje z markami Nurofen i Dettol, a MRM New York współpracuje z marką Durex w USA.
Podstawowy zespół kierowany przez MRM Wielka Brytania – we współpracy z McCann London ds. strategii i zdolności kreatywnych – będzie współpracował z agencjami McCann Worldgroup w całej Europie, w tym w Niemczech, Francji i we Włoszech, w celu zapewnienia globalnych wskazówek dotyczących marki i aktywacji marki lokalnej.
- Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością współpracy z tak kultową marką. Nasze partnerstwo z marką Durex zrodziło się z naszego podejścia zorientowanego na klienta. Naszym punktem wyjścia jest zawsze cel biznesowy klienta, wokół którego budujemy niezależną od agencji, zindywidualizowaną, zintegrowaną, zwinną agencję i zespół klienta, bezproblemowo współpracując z innymi partnerami agencji - mówi Rikke Wichmann-Bruun, dyrektor generalny MRM UK.
W Polsce obsługą reklamową marki Durex zajmuje się m.in. agencja DDB Warszawa.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
.webp)


Dołącz do dyskusji: McCann Worldgroup globalną agencją reklamową marki Durex