Dwa nowe tytuły społecznościowe Burdy
Wydawnictwo Burda Publishing Polska wprowadza na rynek dwa nowe miesięczniki współtworzone przez czytelników: „Moje Zwierzenia” i „Przepis na Ogród”. Oba kierowane będą do kobiet.
„Moje Zwierzenia” publikować będą historie nadsyłane przez czytelników – za każdą opublikowaną opowieść jej autor otrzyma 150 zł. W piśmie znajdą się też komentarze ekspertów.
Pierwszy numer „Moich Zwierzeń” ukaże się w piątek 12 marca br. w objętości 68 stron i nakładzie 200 tys. egz. Kosztować ma 1,99 zł. Redaktorem naczelnym tytułu została Małgorzata Janicka-Gruca.

Z kolei w „Przepisie na Ogród” znajdą się prezentacje ogrodów wraz z ich zdjęciami nadsyłane przez czytelników – każda z nich honorowana będzie kwotą 75 zł. Pierwsze wydanie magazynu ukaże się na rynku 17 marca w objętości 68 stron i nakładzie 250 tysięcy egz. Jego cena to także 1,99 zł. Pismem kieruje Katarzyna Michalska.

Działania promocyjne obu miesięczników obejmują dołączenie specjalnych dodatków prezentujących je do innych magazynów Burdy. Do 2 mln nakładu kwietniowych numerów „Przyślij Przepis” i „Dobrych Rad” (oba na rynku od wczoraj) dołączono 24-stronnicowy dodatek promujący „Moje Zwierzenia”, zaś 16-stronnicowy dodatek prezentujący „Przepis na Ogród” dołączony zostanie do 650 tys. egz. nakładu kwietniowego wydania pisma „Przyślij Przepis. Wydanie Specjalne” (ukaże się 17 marca br.).
Dotychczas Burda miała w swojej ofercie dwa tytuły społecznościowe: „ Przyślij Przepis”, publikujący przepisy nadsyłane przez czytelników oraz „Enter” z recenzjami programów komputerowych.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Dwa nowe tytuły społecznościowe Burdy