“Dyrektor Szkoły” z większą objętością i sprzedażą kioskową
Kierownik do kadry oświatowej miesięcznik “Dyrektor Szkoły” (Wolters Kluwer Polska) od numeru styczniowego ma większą objętość, a także poszerzył swoją dystrybucję o saloniki prasowe InMedio.
Liczba stron pisma wzrosła z 60 do 90, a w magazynie pojawił się nowy dział ”Niezbędnik Dyrektora”, który zawiera treści z dodatku o tym samym tytule, ukazującego się dotychczas z magazynem.
Wzrosła też cena miesięcznika z 25,90 zł do 27,30 zł, ale powodem podwyżki była jedynie zmiana stawki VAT z 0 % do 5 %.
Od stycznia br. poza prenumeratą “Dyrektor Szkoły” dystrybuowany jest także w sieci saloników InMedio. Jego nakład wynoszący 9 tys. egz., pozostał bez zmian.
Inne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: “Dyrektor Szkoły” z większą objętością i sprzedażą kioskową