Wolters Kluwer Polska: z IDMnetu do Online Advertising Network
Sieć reklamowa Online Advertising Network rozpoczęła obsługę serwisów Wolters Kluwer Polska na zasadach wyłączności agencyjnej i sieciowej. Poprzednio zajmował się tym IDMnet.
Online Advertising Network od początku lutego zajmuje się sprzedażą reklam w dwóch serwisach Wolters Kluwer Polska: ABC.com.pl i Lex.pl. Ich łączny zasięg według Megapanelu PBI/Gemius w grudniu ub.r. wyniósł 380 tys. realnych użytkowników i 2,3 mln odsłon (zobacz szczegółowe dane).
Umowa Online Advertising Network i Wolters Kluwer Polska została zawarta na rok.
Marketing internetowy
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wolters Kluwer Polska: z IDMnetu do Online Advertising Network