„Dziecko” w odmienionej formule i z nową szatą graficzną
W czwartek 7 maja br. w sprzedaży ukazało się czerwcowe wydanie magazynu „Dziecko” (Agora) ze zmienioną szatą graficzną i zwiększonej objętości. Na łamach pisma pojawiły się nowe rubryki i felietoniści. Numer można kupić z książeczką z naklejkami.

Szata graficzna nowego „Dziecka” została unowocześniona poprzez publikację większej liczby zdjęć i stylizacji. Zmianę makiety miesięcznika przygotowała Marta Staniszewska, kierownik artystyczny pisma.
- „Dziecko” to pismo dla rodziców świadomych, myślących, inwestujących w relację z dzieckiem i potrafiących się nią cieszyć. Wiemy, że szukają w naszym piśmie dobrych, rzetelnych tekstów, które pomogą im odnaleźć się w zalewie sprzecznych informacji. A także złapać oddech i wywołać uśmiech. Dzięki zmianom chcieliśmy jeszcze lepiej dopasować się do ich oczekiwań - mówi Joanna Szulc, redaktor naczelna „Dziecka”.
W bieżącym wydaniu wprowadzono nowe działy takie jak „Wychowanie” z poradami dla rodziców w rozwiązywaniu codziennych problemów w wychowaniu dziecka, „Do poczytania”, w którym publikowane będą m.in. wywiady ze specjalistami, reportaże, prawdziwe historie, a także dział „Moda” z propozycjami ubrań dla najmłodszych. Nowymi rubrykami są również „Okiem taty”, „Dzieci mnie inspirują”, „Przestrzeń dla dziecka” czy „Testujemy”. Wśród autorów felietonów znaleźli się m.in. Mikołaj Łoziński, Patrycja Wnorowska i Kamila Ludwikowska.

W czerwcowym wydaniu „Dziecka” przeczytać można m.in. o współczesnych ojcach, wakacjach na kempingu czy pomysłach na zabawy na świeżym powietrzu. Do numeru dołączono kupony rabatowe ze zniżkami na zakupy w sklepach z artykułami dziecięcymi w całej Polsce.
Pismo jest teraz wydawane w powiększonej objętości 140 stron i nowym formacie 203 x 285 mm. Do bieżącego wydania dołączona została książeczka z serii „Akademia malucha”. Cena magazynu z dodatkiem wynosi 4,99 zł. Numer można także kupić w wersji na iPada i tablety z systemem Android. W wydaniu cyfrowym znajdą się dodatkowo gry interaktywne „Memo” oraz puzzle.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Sprzedaż czerwcowego wydania magazynu „Dziecko” wspiera kampania promocyjna w prasie (czasopisma Agory, „Gazeta Wyborcza”, „Metro”), internecie (serwisy Gazeta.pl), radiu (Radio Złote Przeboje, Radio TOK FM oraz Radio Kolor), telewizji (Polsat Jim Jam) oraz w kinach Helios. Za kreację kampanii i planowanie mediów odpowiada dział marketingu pionu czasopism i prasy bezpłatnej Agory.
Z danych ZKDP wynika, że w 2014 roku średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Dziecko” wyniosła 27 269 egz. (więcej na ten temat).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Dziecko” w odmienionej formule i z nową szatą graficzną