E-Plus wprowadził serwer reklam mobilnych Advertising Selection
Grupa E-Plus jako pierwsza firma zdecydowała się na korzystanie z serweru reklam mobilnych Advertising Selection opracowanego przez Alcatel-Lucent. Rozwiązanie pozwala kierować przekazy promocyjne różnego rodzaju do konkretnych grup użytkowników telefonów komórkowych.
Niemiecka grupa E-Plus rozpoczęła korzystanie z serweru reklam mobilnych Advertising Selection w ramach hostingu, w którym jej klienci wybierają jeden z trzech pakietów - S, M lub L - i otrzymują tygodniowo od 10 do 25 przekazów promocyjnych różnego rodzaju - push i pull w wiadomościach SMS i MMS oraz przez WAP. Rozwiązanie pozwala użytkownikom ustalać preferencje, dzięki czemu otrzymują reklamy, które mogą być dla nich najbardziej interesujące, a reklamodawcy uzyskują dostęp do cennych danych dotyczących klientów, które zamieszczają oni w swoich profilach abonenckich.
Grupa E-Plus, która jako pierwsza skorzystała z serweru Advertising Selection, uzasadnia, że personalizacja to jedyny skuteczny sposób prowadzenia mobilnych kampanii reklamowych. - Reklama w telefonach komórkowych nie może być postrzegana jako kłopot - przekonuje Daniel Euler, dyrektor zarządzający firmy Gettings, którą E-Plus powołał do obsługi serweru.
Dołącz do dyskusji: E-Plus wprowadził serwer reklam mobilnych Advertising Selection