Ed Sheeran reklamuje Heinz Tomato Ketchup
Ed Sheeran pojawił się w reklamie ketchupu Heinz Tomato Ketchup.

Wokalista Ed Sheeran połączył siły ze znanym producentem ketchupu firmą Heinz i wypuścił właśnie Edchup. Produkt niewiele różni się od oryginału.
Na jego opakowaniu pojawi się specjalna emotka dedykowana Edowi, którą Heinz stworzył w podziękowaniu za jego dozgonną miłość i zaangażowanie: pomidor o imieniu „tomoji” (tomato + emoji), który swoim wyglądem wyraźnie nawiązuje do Sheerana.

Ed Sheeran jest wielkim fanem ketchupu Heinz, czego nie ukrywa, a wręcz się tym chwali. Muzyk ma nawet wytatuowane logo marki na ramieniu. A na początku kwietnia swoim postem w social mediach zaproponował marce współpracę oraz napisanie, wyreżyserowanie oraz wystąpienie w reklamie telewizyjnej.
Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że produkt trafi też na półki sklepowe w Polsce. Firma nie podaje jednak dokładnego terminu jej wprowadzenia, podobnie jak nie ujawnia szczegółów zaplanowanej kampanii reklamowej z udziałem muzyka.
Na razie udostępniony spot reklamowy.
Ed Sheeran niedawno opublikował na Facebooku tracklistę wydawnictwa "No.6 Collaborations Project", które nagrał z innymi artystami. Płyta trafi do fanów w tym roku.
W marcu 2017 roku Ed Sheeran wydał swój trzeci album - "÷". Poprzednia płyta Anglika to "x" z 2014 roku. W Polsce uzyskała status diamentowy za sprzedaż ponad 100 tys. egzemplarzy. Największe hity Anglika to "perfect", "The A Team", "Sing", "Thinking Out Loud".
Wkrótce Eda Sheerana będzie można zobaczyć w komedii romantycznej "Yesterday".

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ed Sheeran reklamuje Heinz Tomato Ketchup