Peppermint z pierwszą kampania dla Heinza
Aegncja Peppermint przygotował dla marki Heinz kampanię, która zaprasza odbiorców do odkrycia wyjątkowych smaków i miłości w świecie Heinz.

W ramach aktywacji „Powiedz tak na smak”, we współpracy z producentem biżuterii, marką Sadva, zostały zaprojektowane pierścionki, które mają za zadanie zachęcić do odkrywania świata smaków Heinz. 
Częścią kampanii jest również aktywacja konkursowa: "Wyjdziesz z nami na grilla?", która uzupełnia ideę kreatywną. Uczestnicy konkursu mają szansę wygrać wyjątkowe pierścionki z limitowanej kolekcji oraz inne atrakcyjne nagrody.
Agencja Peppermint odpowiada za strategię komunikacji, ideę kreatywną oraz nawiązanie partnerstwa z marką Sadva. Dodatkowo, zajmowała się egzekucją assetów kampanii zarówno w obszarze digitalowym (Tinder, Instagram, Facebook, TikTok), jak i w punktach sprzedaży stacjonarnej ze specjalnie przygotowanymi na tę okazję ekspozytorami reklamowymi POS.
Kampania potrwa do 16 czerwca. Jest to pierwsza aktywacja Peppermint dla marki Heinz w tym roku, w ramach wygranego przetargu w 2023 r.
 

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter






 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Peppermint z pierwszą kampania dla Heinza