Agencja Peppermint chce podbić rynek francuski
Agencja reklamowa Peppermint powered by Quad rozszerza swoją działalność agencyjną na rynek francuski, tworząc nowe możliwości biznesowe i poszerzając swoją ofertę.
W ramach dotychczasowej obecności macierzystej firmy Quad na rynku francuskim, Peppermint dodaje do oferty grupy pełne portfolio usług reklamowych i będzie działać bezpośrednio we Francji, korzystając z biura w Paryżu, tworząc lokalne struktury oraz wykorzystując zdobytą wiedzę i zasoby.
Pod marką Peppermint, Quad Europe będzie oferować usługi reklamowe, takie jak strategia komunikacji, strategia kreatywna, usługi kreatywne, copywriting i projektowanie w obszarach digital marketingu, outdoor, w punktach sprzedaży, marketingu bezpośredniego, influencer marketingu i w mediach społecznościowych.
Quad we Francji oferuje już usługi z obszaru shopper marketing poprzez markę Quad POS oraz usługi druku. Dzięki połączeniu kompetencji w obszarze R&D i produkcyjnych w obszarze shopper marketingu z usługami Peppermint, agencja tworzy także nową, kompleksową ofertę dla trade marketerów, umożliwiając efektywne planowanie obecności w punktach sprzedaży. Rozszerzenie usług Peppermint na Francję, to krok w ramach międzynarodowej obecności agencji. Poprzez wykorzystanie doświadczenia w dziedzinie druku oraz obecności w Stanach Zjednoczonych firma łączy zasoby i know-how, co wpływa na zwiększenie konkurencyjności na tamtejszym rynku.
- Jesteśmy niezmiernie podekscytowani ogłoszeniem rozszerzenia naszej działalności na rynek francuski. To strategiczny krok w rozwoju agencji, który umożliwi nam dotarcie do nowych klientów oraz wykorzystanie szerokiego spektrum możliwości biznesowych, które są już obecne we Francji. Jesteśmy przekonani, że nasze doświadczenie, wiedza i zasoby pozwolą nam skutecznie działać na nowym rynku, zapewniając klientom wysoką jakość usług i kompleksowe rozwiązania w obszarze marketingu i reklamy - powiedział Bartek Cymer, Managing Director Peppermint
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agencja Peppermint chce podbić rynek francuski