Edgewell stawia na On Board Think Kong
Amerykański koncern FMCG Edgewell rozpoczął współpracę w Polsce z agencją On Board Think Kong.
Współpraca dotyczy obsługi marki Bulldog Skincare For Men. Zespół agencji odpowiedzialny jest za stworzenie i wdrożenie strategii komunikacji, działania z obszaru brand PR i influencer marketingu.
Bulldog Skin Care For men oferuje akcesoria do golenia i produkty stworzone do pielęgnacji męskiej skóry i zarostu. Marka jest certyfikowana jest przez Cruelty Free International, ponieważ nigdy nie używa składników pochodzenia zwierzęcego i nie testuje produktów na zwierzętach.
Po stronie On Board Think Kong za obsługę jest odpowiedzialny zespół PR. Agencja została wybrana w drodze przetargu a współpraca potrwa do końca października tego roku.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku