Electronic Arts wybiera TBWA
Agencja TBWA\Manchester wygrała przetarg na obsługę budżetu eCRMamerykańskiego producenta gier wideo Electronic Arts.
W pokonanym polu TBWA\Manchester zostawiła agencje Grasshopper iWARL - informuje serwis Brand Republic.
Początkowo agencja będzie odpowiedzialna za wykorzystaniefirmowej bazy danych o klientach do kampanii e-mailowej, którejcelem będzie prezentacja obecnych na rynku gier jak i zbliżającychsię premier wydawniczych EA.
W przyszłości możliwe jest również powierzenie agencjinieujawnionych jak na razie projektów internetowych.
EA jest najbardziej znana dzięki sportowym grom wydawanym podszyldem EA Sports (FIFA, NBA, NHL, Madden NFL), a także takimseriom jak 'Need for Speed', 'Burnout', 'Medal of Honor' czy 'TheSims'.
źródło: Brand Republic
Świat

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Electronic Arts wybiera TBWA