Elżbieta Pracka-Godlewska w Spicy Mobile
Elżbieta Pracka-Godlewska została senior communication plannerką w agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile.
Elżbieta Pracka-Godlewska w Spicy Mobile dołączyła do zespołu kierowanego przez Tomasza Kąkola. Do jej obowiązków należy planowanie działań reklamowych dla klientów agencji, kontrola i optymalizacja kampanii reklamowych na urządzeniach mobilnych, a także analiza rynku i działań konkurencji. Elżbieta będzie też uczestniczyć w projektach new business.
Elżbieta Pracka-Godlewska poprzednio w domach mediowych
Elżbieta Pracka-Godlewska przed dołączeniem do Spicy Mobile jej kariera zawodowa była związana z domami mediowymi jak Universal McCann, gdzie pracowała jako communication specialist w zespole obsługującym Nestle, czy Initiative Media, w którym na stanowisku communication planner odpowiadała za budżety reklamowe takich klientów jak Lego oraz Immofinanz. Pracowała też w Media Direction wspierając działania digitalowe Hasbro oraz Citroena.
Ma wieloletnie doświadczenie w obszarze zakupu i planowania mediów oraz przygotowywania strategii reklamowych dla klientów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Elżbieta Pracka-Godlewska w Spicy Mobile