Elektryzująca reklama dewelopera Euro Styl promuje osiedle współtworzone przez artystów (wideo)
Ruszyła kampania dewelopera Euro Styl, promująca osiedle Idea, w którego powstanie zaangażowano pomorskich artystów. Za koncept kreatywny działań odpowiada agencja DDS Poland.

Główną osią działań promujących gdańskie osiedle Idea jest 60-sekundowy spot pt. „Ekspresja”. Wzięli w nim udział artyści - Oskar Podolski ps. OESU – malarz, designer i typograf, którego dzieła pojawią się na powstających budynkach kompleksu oraz Filip i Aleksandra Michalak - tancerze baletowi Opery Bałtyckiej w Gdańsku.
Spot emitowany jest w internecie.
W ramach kampanii przygotowano również sesję fotograficzną. Zdjęcia pojawią się w kreacjach outdoorowych oraz w specjalnym, 70-stronicowym albumie fotograficznym.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja DDS Poland. Film „Ekspresja” został zrealizowany przez trójmiejski dom produkcyjny G58.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Elektryzująca reklama dewelopera Euro Styl promuje osiedle współtworzone przez artystów (wideo)