"Europe by easyJet" - nowa kampania reklamowa easyJet (wideo)
Tanie linie lotnicze easyJet rozpoczęły ogólnoeuropejską kampanię reklamową pod hasłem "Europe by easyJet".
Kampania będzie realizowana na wszystkich największych rynkach, na których operuje przewoźnik, m.in. we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii. Celem działań reklamowych jest umocnienie wizerunku easyJet jako jednego z najważniejszych europejskich przewoźników. Materiały pokazują emocje, które wyzwalają się w ludziach podczas kontaktów z innymi osobami oraz prezentują powody, dla których ludzie latają samolotami.
>>> easyJet: 56,5 mln euro na paneuropejską kampanię

Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, prasę, internet oraz nośniki zewnętrzne. Spot telewizyjny będzie miał premierę na antenach europejskich stacji telewizyjnych 5 października, a wcześniej został udostępniony na fanpage’u easyJet na Facebooku oraz na kanale linii w portalu YouTube. Autorką zdjęć jest artystka Elaine Constantine, a w podkładzie muzycznym wykorzystana została piosenka "Techno Fan" brytyjskiego zespołu The Wombats.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: "Europe by easyJet" - nowa kampania reklamowa easyJet (wideo)