Koniec Eurosportu w tych krajach. Zastąpi go inna marka Warner Bros. Discovery
Eurosport zniknie z anten w Wielkiej Brytanii i Irlandii od 28 lutego. Zostanie zastąpiony przez stację TNT Sports, która również należy do Warner Bros. Discovery.
Od końca lutego br. kanały linearne Eurosport 1 i Eurosport 2 przestaną funkcjonować w Wielkiej Brytanii. Wszystkie treści zostaną przeniesione do TNT Sports, która pojawiła się na Wyspach dwa lata temu. Nie zmieni się nadawca, którym pozostaje Warner Bros. Discovery.
Scott Young, wiceprezes ds. treści, produkcji i operacji biznesowych w grupie WBD Sports Europe tłumaczy w rozmowie z portalem Broadcast Sport: „Kontynuujemy nasze ponad 35-letnie zaangażowanie w inwestowanie i wspieranie sportu na ekranach w Wielkiej Brytanii”.
TNT Sports zamiast Eurosportu
Programy i materiały sportowe będą także dostępne na platformie streamingowej Discovery+, a od przyszłego roku w serwisie Max.
Marka Eurosportu pozostanie w pozostałych 50 państwach, w których jest dziś obecna. Scott Young wyjaśnił: „Nie mamy podobnych planów poza Wielką Brytanią. Eurosport jest słabszą marką na Wyspach w porównaniu do TNT Sports, więc dlatego zdecydowaliśmy się na ten krok, a tylko tu mamy dwie marki, które do nas należą”.
Czytaj także: W Republice mniej reklam niż powinno być
TNT Sports w Wielkiej Brytanii i Irlandii ma prawa m.in. do turniejów tenisowych Roland Garros i Australian Open, zawodów kolarskich Grand Tour, sportów zimowych, igrzysk olimpijskich 2026-2032, boksu oraz piłkarskiej Premier League.
Niedawno podawaliśmy także, że z kolei serwis Max od wiosny zadebiutuje w Turcji.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Koniec Eurosportu w tych krajach. Zastąpi go inna marka Warner Bros. Discovery