Eurozet sprzedaje reklamy przed streamingiem Radia 357
Grupa Eurozet została wyłącznym partnerem Radia 357 w zakresie sprzedaży powierzchni digital audio w streamingu internetowej rozgłośni.

W ramach współpracy emisja spotów przy włączaniu streamingu Radia 357 została włączona do One Audio – oferty audio online Grupy Eurozet.
– Radio 357 jest radiem bez bloków reklamowych i tu się nic nie zmienia. To rzadkość na rynku, ale nie przerywamy i nie będziemy przerywać audycji spotami promocyjnymi. Wybraliśmy One Audio jako partnera obsługującego nasz komunikat startowy, odtwarzany przy uruchomieniu streamingu. To unikatowa możliwość dotarcia do naszej społeczności, pomagająca nam wzmacniać pozycję na trudnym rynku medialnym – opisuje Ewa Świstuniuk, prezes Radia 357.
CZYTAJ TEŻ: „Lista piosenek Radia 357” w nowej odsłonie
One Audio, licząc z powierzchnią reklamową Radia 357, ma w zasięgu ok. 5 mln unikatowych użytkowników miesięcznie w streamie.
– Z dużym entuzjazmem podchodzimy do współpracy z Radiem 357, które stawia na jakość i lojalną społeczność słuchaczy. Wspólnie z bogatą ofertą Grupy Eurozet chcemy pokazać, że dobre audio ma swoją wartość – podkreśla Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Jak szczegółowo opisywaliśmy, w 2024 roku przychody Radia 357 zwiększyły się o 7 proc. do 15,06 mln zł. To mniej od prognoz rozgłośni. Przy wyższej dynamice kosztów stacja zanotowała 115 tys. zł straty, mimo lepszych wyników w drugim półroczu.
Dołącz do dyskusji: Eurozet sprzedaje reklamy przed streamingiem Radia 357
Ja nie wierzę w nie.
Czyż one prawdziwe są?
Nie wierzę im kur.om jak psom.
Kult. Keszitsen kepet onmagarol