"Fans for Real" - Emirates i Real Madryt szukają na Google+ najwierniejszego fana (wideo)
Ruszyła wspólna akcja promocyjna linii lotniczych Emirates i Realu Madryt, która ma na celu odnalezienie najwierniejszego fana hiszpańskiego klubu na świecie.
W ramach kampanii "Fans for Real", która potrwa do 7 marca br., fani będą zachęcani do obserwowania Emirates i Realu Madryt na Google+, a także do publikowania angażujących treści dotyczących klubu z użyciem hashtagów #FansForReal i #FlyToMadrid. Zwycięzcy otrzymają od Emirates bilety lotnicze do Madrytu, gdzie będą mieli okazję spotkać się z piłkarzami Realu Madryt i oglądać ich grę na stadionie Santiago Bernabeu.
Na potrzeby akcji powstała strona internetowa dedykowana konkursowi, a start kampanii promuje klip wideo przedstawiający historię chłopca, który przeżył niespodziankę po wylądowaniu w Madrycie na pokładzie samolotu Emirates. Na stadionie Santiago Bernabeu przywitało go 4 zawodników Realu Madryt: Luka Modric, Marcelo Vieira, Gareth Bale i Alvaro Arbeloa.
Emirates i Real Madryt są związane 5-letnią umową sponsoringową do końca sezonu 2017/2018.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: "Fans for Real" - Emirates i Real Madryt szukają na Google+ najwierniejszego fana (wideo)