Linie lotnicze Emirates partnerem Wimbledonu
Emirates zostały oficjalnymi liniami lotniczymi turnieju tenisowego Wimbledon. Przewoźnik został partnerem wszystkich czterech turniejów Wielkiego Szlema – Australian Open, Roland-Garros, US Open, a teraz także Wimbledonu. Współpraca to także wielomilionowe inwestycje w inicjatywy społeczne w Wielkiej Brytanii.
Status partnera zapewnia liniom Emirates m.in. branding na korcie centralnym i korcie nr 1, aktywacje dla kibiców w trakcie rozgrywek, prawa do marketingu i relacjonowania zawodów w mediach cyfrowych i społecznościowych, bilety VIP, a także możliwość sygnowania kortów i torów przeszkód marką Emirates w popularnej grze „Wimbleworld” w metawersum Roblox.
Ponadto Emirates i Wimbledon wspólnie wesprą inicjatywy społeczne w Wielkiej Brytanii. W ramach współpracy powstanie wielomilionowy fundusz „Force for Good”, którego celem będzie wspomaganie i promowanie projektów na rzecz społeczności lokalnych.
Emirates to oficjalne linie lotnicze ATP Tour od 2013 roku oraz główny partner od 2016 roku. Ponadto sygnuje najbardziej prestiżowe wydarzenia w kalendarzu ATP i WTA. Oprócz wszystkich czterech imprez z cyklu Wielkiego Szlema, czyli US Open (od 2012 roku), Roland-Garros (od 2013 roku), Australian Open (od 2015 roku) i Wimbledonu (od 2024 roku), przewoźnik wspiera również 60 innych zawodów rozgrywanych każdego roku, a także mistrzostwa Dubai Duty Free Tennis Championships od pierwszej edycji zorganizowanej w 1993 roku.
Oprócz tego linie sponsorują szereg innych imprez w tak popularnych dyscyplinach jak golf, wyścigi konne czy żeglarstwo. W Wielkiej Brytanii przewoźnik jest sponsorem klubu Arsenal Londyn, Pucharu FA Emirates oraz kompleksu sportowego Lancashire Cricket Club i Emirates Old Trafford.
Wimbledon to najstarszy z czterech turniejów wielkoszlemowych, a zarazem jedyny rozgrywany na trawie. Rozgrywki organizowane na kortach klubu All England Lawn Tennis Club (AELTC) przeszły drogę od prywatnego zrzeszenia graczy krokieta założonego w 1868 roku do jednego z najważniejszych wydarzeń w sportowym kalendarzu i jednej z najbardziej prestiżowych marek w świecie sportu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Linie lotnicze Emirates partnerem Wimbledonu