Fantasyexpo tworzy nowy brand We!Re Fantasy
Agencja gamingowa Fantasyexpo po 9 latach od powstania przechodzi restrukturyzację, w wyniku której wyodrębniona zostanie nowa marka - We!Re Fantasy, która skoncentrowana będzie na świadczeniu kompleksowych usług influencer marketingu w branży gamingowej. Na czele nowej firmy stanie Mateusz Górecki w roli managing directora.
Agencja We!Re Fantasy ma być skoncentrowana na świadczeniu usług z zakresu influencer marketingu w obszarze gamingu, skupiając się tym samo na tworzeniu unikalnych i kreatywnych kampanii w tym obszarze.
- Naszą aspiracją jest stworzenie największej gamingowej agencji influencerskiej w regionie CEE, która będzie tworzyć ekscytujące i kreatywne integracje marek w gamingu. Chcemy zmieniać oblicze influencer marketingu poprzez wdrażanie unikalnych i niestandardowych kampanii marketingowych angażujących twórców i ich społeczności, bazując na insightach zarówno gamingowych jak i tych dotyczących samych twórców oraz realizować je w poszanowaniu sposobu komunikacji influencerów - tłumaczy Mateusz Górecki, managing director, We!Re Fantasy.
Agencja od lat związana jest z wieloma znanymi postaciami polskiej sceny gamingowej i esportowej - Izakiem, Pashą, Jankosem, Nervarienem czy Kubonem.
- Zmiana i postawienie na nowe narzędzia oraz rozwój w tym, czym zajmujemy się od lat podyktowane jest potrzebami naszych partnerów biznesowych. Zawsze byliśmy Fantasy i zawsze mieliśmy ten faktor X w gamingu, dlatego zmieniamy się. Jestem przekonany, że ta zmiana korzystnie wpłynie zarówno na rynek influencer marketingu jak i na zespół, który tworzy WE!RE FANTASY.
W portfolio influencerów We!Re Fantasy znajdą się twórcy, którzy do tej pory byli związani z Fantasyexpo - oprócz silnie gamingowych twarzy, jak Piotr ‘izak’ Skowyrski, Marcin ‘Jankos’ Jankowski, Jarosław ‘pashabiceps’ Jarząbkowski czy Michał ‘Michu’ Muller, agencja związana jest również z Karolem Paciorkiem, Włodkiem Markowiczem czy Karolem ‘Blowkiem’ Gązwą.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Fantasyexpo tworzy nowy brand We!Re Fantasy