Febrisan w reklamie przywraca spokój i naturalny rytm
Marka Febrisan, należąca do Orifarm Healthcare, ruszyła z kampanią, będącej równolegle launchem nowego pozycjonowania. Marka pokazuje w niej, że przywraca spokój bohaterom, w których życie wdarł się chaos spowodowany przeziębieniem i grypą.
Pod hasłem „Febrisan. Stawia na nogi” wystartowała kampania marki Febrisan, której głównym elementem jest emitowany spot telewizyjny o długości 30’’ wraz z dwoma skrótami 15’’. Marka rusza w ten sposób z nową kampanią, której założeniem jest podkreślenie, że w okresie zwiększonej podatności na zachorowania, przeziębienie czy grypa mogą się przydarzyć każdemu, burząc naszą uporządkowaną codzienność i wprowadzając do niej chaos i zamieszanie.
- Pojawiający się w najnowszej kampanii dla marki Febrisan motyw wywołanego przez chorobę przewrócenia życia “do góry nogami” przedstawiony jest w humorystyczny i przejaskrawiony sposób – mówi Dominika Majcher, group account director w agencji OS3. - Kluczowe było dla nas oddanie w nowej komunikacji marki uczuć, które towarzyszą konsumentom w pierwszych dniach infekcji i pokazanie Febrisanu jako rozwiązania, które nie tylko przywraca zdrowie, ale także buduje poczucie spokoju z odzyskanego ponownie porządku naszego świata, przynosząc ulgę i poczucie bezpieczeństwa – dodaje.
Najnowsza produkcja została stworzona w dwóch równoległych światach jednocześnie z wykorzystaniem ekranów LED. Pozwoliło to uzyskać efekt odwrócenia z zachowaniem pełnej kontroli nad zachowaniem scenografii.
- W kampanii pokazujemy, że nawet zwyczajne przeziębienie często sprawia, iż dosłownie tracimy grunt pod nogami. Nasze życie wygląda wtedy inaczej, jest jego trudniejszą wersją. To, co było dla nas proste i rutynowe, staje się skomplikowane – komentuje Anna Bielińska, brand manager w Orifarm Healthcare - Kiedy choroba czy przeziębienie wywracają nasze życie do góry nogami, Febrisan przywraca naturalny porządek w naszym życiu. Dzięki niemu wszystko wraca do komfortowej normy - naturalnego, płynnego rytmu – dodaje.
Kampania emitowana jest w największych stacjach telewizyjnych, serwisach VOD, w mediach społecznościowych i na głównych portalach internetowych.
Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3, natomiast za produkcję odpowiedzialne było studio F25. Spot wyreżyserował Armin Kurasz. Media kupowane są przez dom mediowy OMD.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Febrisan w reklamie przywraca spokój i naturalny rytm