Feeders.agency zajmie się komunikacją OFF Festivalu
Feeders.agency zajmie się obsługą strategiczno-kreatywną OFF Festival. Czternasta edycja wydarzenia odbędzie się w Katowicach, w dniach 2-4 sierpnia tego roku .

Feeders.agency odpowiada za nową platformę komunikacji OFF Festivalu. Obejmuje promocję wydarzenia w mediach społecznościowych, prowadzenie profili na Facebooku, Youtube i Instagramie, konkursy, współpracę z influencerami i projekty z zakresu branded entertainment.
- Dla każdego z nas w Feeders.agency muzyka ma olbrzymie znaczenie. Na swoim koncie mamy wiele ciekawych projektów łączących muzyków z reklamą, dlatego bardzo cieszymy, że będziemy mogli zadbać o promocję tak ciekawego wydarzenia muzycznego jakim jest OFF Festival - mówi Łukasz Szczybelski, creative director & partner w Feeders.agency.
14. edycja OFF Festivalu odbędzie się w dniach 2 - 4 sierpnia 2019 roku.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Feeders.agency zajmie się komunikacją OFF Festivalu