Fenomem dla marek Goodyear i Dunlop w social media
Po wygranym przetargu agencja Fenomem od początku br. zajmuje się obsługą marek opon Goodyear i Dunlop (należących do Goodyear Dunlop Tires Polska) w mediach społecznościowych. Poprzednio odpowiadała za to agencja Upgrade Marketing.
Fenomem zajmuje się przede wszystkim obsługą polskich fanpage’y facebookowych opon Goodyear i Dunlop - odpowiada za komunikację wizerunkową i sprzedażową oraz obsługę klientów. W tym celu przygotowuje wpisy, grafiki i treści wideo oraz realizuje dodatkowe akcje dla internautów.
- Naszym celem jest udoskonalenie komunikacji w mediach społecznościowych. Dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy Fenomem, który przedstawił nam interesujący plan działań na rok 2016, bardzo dobrze wpisujący się w naszą strategię. Zespół agencji Fenomen włożył dużo pracy w to, aby zrozumieć obie marki i nie pokazał nam jedynie przysłowiowych postów na Facebooka - wyjaśnia Marcin Nowomiejski, brand manager w Goodyear Dunlop Tires Polska.
Firma wybrała Fenomem do tego zlecenia w kilkuetapowym przetargu. Nie podano, ile ani które inne agencje brały w nim udział.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Fenomem dla marek Goodyear i Dunlop w social media