Festiwal w Opolu w pierwszy weekend września, TVP ma umowę z miastem
Tegoroczny Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu odbędzie się od 3 do 6 września. Dyrektorem artystycznym festiwalu jest Remigiusz Trawiński, a kierownikiem muzycznym Grzegorz Urban.
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski i prezydent Opola Arkadiusz Wiśniewski podpisali umowę dotyczącą organizacji tegorocznego festiwalu. To ostatnia z umów w ramach trzyletniego, ramowego porozumienia o współpracy przy festiwalu zawartego w 2018 roku.
- Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu to przedsięwzięcie od samego początku nierozerwalnie związane z Telewizją Polską. Cieszę się z kontynuacji współpracy z Miastem Opole, która pozwoli nam znowu wspólnie przeżywać to największe święto polskiej piosenki - komentuje Jacek Kurski.
- W naszych domach na kilka dni zagości muzyka w wykonaniu najlepszych artystów oraz radość, że Polacy mogę znów być razem. Chcę wszystkich zapewnić, że tegoroczny festiwal będzie wspaniałym widowiskiem muzycznym, które dostarczy nam niezapomnianych przeżyć - zapewnia.
Festiwal w Opolu 2021: Remigiusz Trawiński szefem artystycznym
Telewizja Polska nie podaje jeszcze szczegółowego repertuaru tegorocznego festiwalu. Zapowiada, że wkrótce zacznie się nabór kandydatów do koncertów Premiery i Debiuty, uczestników wybierze rada artystyczna.
Dyrektorem artystycznym festiwalu jest Remigiusz Trawiński, kierownikiem muzycznym - Grzegorz Urban, a rzecznikiem prasowym - Agata Konarska.
- Nie muszę nikogo przekonywać, jak ważne to wydarzenie dla mieszkańców miasta, regionu i całej Polski. Już nie mogę się doczekać na występy polskich gwiazd, ale też młodych artystów, wszak scena opolskiego amfiteatru wykreowała dziesiątki gwiazd rodzimej muzyki. Nie mam wątpliwości, że tak będzie i tym razem. Przed nami cztery dni niepowtarzalnej uczty muzycznej w najlepszym wydaniu - komentuje Arkadiusz Wiśniewski, prezydent Opola.
W pierwszy weekend września festiwal w Opolu odbył się także w ub.r. Transmisje w TVP1 i TVP Polonia oglądało średnio 1,76 mln widzów, o 480 tys. osób mniej niż rok wcześniej, najwięcej widzów zgromadził koncert „Festiwal, Festiwal!! - Złote Opolskie Przeboje”. Wpływy z reklam wyniosły 3,88 mln zł.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Festiwal w Opolu w pierwszy weekend września, TVP ma umowę z miastem