FleishmanHillard ze wzrostem wpływów o 17 proc. i 1,1 mln zł zysku
Agencja public relations FleishmanHillard w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 17,3 proc. do 15,13 mln zł i zysku netto z 828 tys. zł do 1,07 mln zł.
W ostatnich miesiącach agencja FleishmanHillard realizowały projekty m.in. dla WaterWipes Polska, ABSL Poland, HTC, Seagate, Boehringer Ingelheim i Fitbit.
Koszty operacyjne firmy sięgnęły w ub.r. 13,77 mln zł, po wzroście o 16 proc. z 11,87 mln zł w 2020 roku. Wydatki na usługi obce zwiększyły się z 8,52 do 9,38 mln zł, na wynagrodzenia - z 2,75 do 3,36 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 427,9 do 731,2 tys. zł.
Na koniec ub.r. agencja miała 35 pracowników etatowych i współpracowała z 9 osobami.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
964 tys. zł dla udziałowców FleishmanHillard
Zysk operacyjny FleishmanHillard wzrósł z 1,01 do 1,36 mln zł, a zysk netto - z 828 tys. zł do 1,07 mln zł. W ub.r. firma zapłaciła 307,2 tys. zł podatku dochodowego, wobec 209,6 tys. zł w 2020 roku.
Z zeszłorocznego zysku 964,3 tys. zł przeznaczono na dywidendę (trafi do udziałowców 1 sierpnia), a 107,1 tys. zł na kapitał zapasowy.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: FleishmanHillard ze wzrostem wpływów o 17 proc. i 1,1 mln zł zysku