Flipboard personalizuje treści za pomocą Smart Magazines
Platforma Flipboard zapowiedziała nowy sposób prezentowania informacji użytkownikom. Smart Magazines to opcja dzięki której pasjonaci będą mieli możliwość dokładnego zdefiniowania interesujących ich tematów i otrzymywania treści najlepiej dopasowanych do ich preferencji.

Flipboard to generator treści prezentujący użytkownikom informacje pochodzące głównie z mediów społecznościowych. Według zapowiedzi Mike’a McCue, CEO Flipboarda nowa aktualizacja platformy zaoferuje odbiorcom nowy, bardziej spersonalizowany dobór treści do ich zainteresowań.
Do tej pory Flipboard udostępniał internautom newsy grupowane tematycznie w sekcjach „Magazines”. Jednak, jak podkreśla McCue na firmowym blogu takie rozwiązanie prowadziło do sytuacji, w której użytkownik otrzymywał co prawda wiadomości z określonego kręgu tematycznego, wciąż jednak zawierały one treści bardzo szeroko związane z jego zainteresowaniami.
Opcja „Smart Magazines” ma pozwolić na bardzo precyzyjne określenie jakie zagadnienia w danej dziedzinie interesują użytkownika. W zależności od tego treści będą prezentowane w kolejności od bardziej ogólnie do ściśle związanych ze zdefiniowanym tematem.
- Oczywiście nie jest to propozycja dla wszystkich - zaznacza McCue. - Docenią ją przede wszystkim pasjonaci konkretnych dziedzin, którym zależy na otrzymywaniu na bieżąco tylko tych informacji, na których naprawdę im zależy.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Flipboard personalizuje treści za pomocą Smart Magazines