„Skazany na Foodango” w reklamach porównywarki cateringów dietetycznych
Ruszyła kampania brandingowa Foodango, nowej porównywarki cenowej cateringów dietetycznych, pod hasłem „Skazany na Foodango”. Kampania w humorystyczny sposób pokazuje osoby, które "skazały się" na Foodango i cieszą się codziennym luksusem wolnego czasu dzięki wyborowi cateringu dietetycznego. Reklama widoczna będzie w wielkoformatowym outdoorze i w kanale online - social media i landing page.
Kampania wykorzystuje lekki, ironiczny ton i z humorem odwołuje się do osób ”skazanych na lenistwo i obżarstwo", którym z pomocą przyszło Foodango. .
Kampania Foodango obejmuje outdoor - billboardy oraz kanał online – media społecznościowe Foodango, landing page kampanii. Kreacje, grafiki i zdjęcia ukazują humorystyczne historie osób, które „skazały się” na zdrowe i smaczne posiłki dzięki Foodango.
Na billboardach widoczne są przyciągające uwagę zdjęcia "skazanych" na więziennej ściance, odnoszących się do zwykłych ludzi, którzy chcą się cieszyć życiem. Kreacje podkreślają korzyści z korzystania z Foodango.
– Kampania 'Skazany na Foodango' pokazuje, że luksus “lenistwa i obżarstwa”, czyli wygoda i zdrowe odżywianie dzięki zamawianiu cateringów dietetycznych przez Foodango.pl, paradoksalnie służą naszej formie i zdrowiu. To nasza odpowiedź na coraz szybsze tempo życia i rosnącą potrzebę oszczędzania czasu. Kreacje z przymrużeniem oka nawiązują do symboliki grzechów głównych, z naciskiem na lenistwo i nieumiarkowanie, ale w pozytywnym kontekście – grzeszenia bez wyrzutów – mówi Jakub Gierasiumiuk, head of Foodango.
Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności nowego brandu Foodango, zaangażowanie odbiorców poprzez atrakcyjne treści w social media oraz konwersję użytkowników, zachęcając ich do rejestracji i korzystania z porównywarki cateringów dietetycznych.
Za kreację odpowiada zespół marketingowy Foodango.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Skazany na Foodango” w reklamach porównywarki cateringów dietetycznych