Fortis Bank wspiera sprzedaż produktów inwestycyjnych
Kampania reklamowa Fortis Banku wspierająca sprzedaż nowychproduktów inwestycyjnych Fortis KomfortPlus i Fortis EuroProfitprzeszła w kolejną fazę.
Po działaniach edukacyjno-wizerunkowych rozpoczęły sięintensywniejsze działania produktowe.
Za kreację odpowiada agencja Focus Advertising współpracująca zFortis Bankiem oraz Dominet Bankiem, również należącym do grupyFortis. S
poty telewizyjne nadawane są m.in. w TVN i TVN24, a reklama wprasie pojawiła się m.in. w: "Gazecie Wyborczej", "Polityce","Newsweeku", "Wprost", "Harvard Business Review". Mediaplanobejmuje także internet, radio, BTL i pociągi Intercity.

Kampania potrwa do 7 grudnia br.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediaedge:cia.
METRYKA
KLIENT: Fortis Bank Polska SA
PRZEDSTAWICIEL KLIENTA: Robert Szymański, AgnieszkaWilczyńska
AGENCJA: Focus Advertising
PRZEDSTAWICIEL AGENCJI: Marzena Korba, Anna Kawecka
ART: Maciej Teodorowicz
COPYWRITER: Jan Roszkowski
Dyrektorzy Kreatywni: Łukasz Myszkowski, Piotr Górecki.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Fortis Bank wspiera sprzedaż produktów inwestycyjnych