Fortuna w limitowanej linii opakowań od Czteryczwarte
Na rynek wchodzi limitowana edycja napojów marki Fortuna (Agros-Nova). Za projekt ich opakowań i kreację nazw odpowiada agencja Czteryczwarte Brand Design.
Opakowania dla dwóch smaków napojów inspirowanych Ameryką Południową i Afryką - Amazonia (guawa, pomarańcza, banan) i Africana (pomarańcza, ananas, papaja) - zawierają motyw egzotycznej maski.
Produkty są sprzedawane osobno oraz jako duo-packi.

Identyfikacja wizualna
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Fortuna w limitowanej linii opakowań od Czteryczwarte