Frosta klientem LoveBrands Relations
Od stycznia br. agencja LoveBrands Relations rozpoczęła stałą obsługę komunikacyjną Frosty, firmy działającej na rynku mrożonych panierowanych produktów rybnych. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu.
Agencja już wcześniej realizowała dla Frosty projekty eventowe. - Tym bardziej cieszę się, że będziemy mogli współpracować w zdecydowanie szerszym zakresie - ocenia Dorota Bieniek-Kaska, prezes LoveBrands Relations.
Do zadań agencji należą budowanie relacji z mediami, prowadzenie PR produktowego i korporacyjnego oraz działania z obszaru influencer marketingu oraz doradztwa strategicznego.
Po stronie agencji za działania dla nowego klienta odpowiadają Monika Wincenciak-Ziemba (senior communications expert), Zuzanna Bieńko (communications consultant) oraz Urszula Tygielska (junior communications consultant).
Strony nie informują, na jaki okres podpisały umowę.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Frosta klientem LoveBrands Relations