Frosta klientem agencji Bardzo
Agencja reklamowa Bardzo wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Frosta, producenta mrożonek.
Agencja Bardzo - w ramach nawiązanej współpracy - jest odpowiedzialne za opracowanie kampanii w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej, reklamy radiowe oraz video online.
Za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith (Publicis Media).
- Wybór agencji Bardzo w procesie przetargowym nastąpił w czerwcu tego roku i wynikał z przedstawienia najlepszej koncepcji na planowaną przez Frostę kampanię reklamową. Wierzymy, że współpraca z Bardzo pomoże nam zrealizować zamierzone cele – mówi Aleksandra Wysocka, marketing director Poland & CEE Frosty.
Firmy nie podają, na jaki okres podpisały umowę. Nie ujawniają też szczegółów dotyczących przetargu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Frosta klientem agencji Bardzo