Agencja Bardzo autorem najnowszej kampanii reklamowej Frosty
Ruszyła stworzona przez agencję Bardzo kampania reklamowa promująca produkty mrożone marki Frosta. Obejmuje ona spoty telewizyjne, radiowe, szerokie działania w digitalu oraz OOH.
Reklamy są poświęcone trzem grupom produktowym z portfolio marki Frosta. W kanałach promocyjnych zobaczyć zatem można kreacje dotyczące Złotych paluszków rybnych i Steków rybnych, dań gotowych oraz debiutujących w sklepowych zamrażarkach warzyw na patelnię Frosty.
W kampanii marka Frosta odpowiada na codzienny problem wielu konsumentów – co zrobić na obiad? Jednocześnie przypomina, jak proste i szybkie w przygotowaniu są jej mrożonki i jaką przyjemność sprawiają sięgającym po nie osobom.
Trzonem działań reklamowych są trzy piętnastosekundowe spoty. Ich przekaz w internecie wzmacniają spoty sześciosekundowe oraz reklamy statyczne. W rozgłośniach w całej Polsce można usłyszeć spoty radiowe, natomiast w przestrzeni miejskiej uwagę konsumentów zwracają estetyczne citylighty z apetycznymi zdjęciami dań przygotowanych z produktów Frosty.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Bardzo. Do realizacji spotów i sesji zdjęciowej został zaproszony dom produkcyjny Papaya wraz z doświadczonym duetem reżyserskim Konqubinat oraz fotografką Paulą Patocką. Udźwiękowienie kampanii zostało powierzone studiu Juice.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agencja Bardzo autorem najnowszej kampanii reklamowej Frosty