Agencja Bardzo bez 30 proc. przychodów i z 306 tys. zł straty
W ub.r. przychody agencji reklamowej Bardzo zmalały o 29,6 proc. do 3,06 mln zł, a wynik netto spadł ze 146 tys. zł zysku do 305,7 tys. zł straty.

W ub.r. agencja Bardzo pracowała m.in. przy kampaniach reklamowych piwa Tyskie (w kolejnej odsłonie akcji „Przejdźmy na Ty” wystąpili m.in. Mateusz Borek i Karol Bielecki), i Lech (w ramach koncepcji kreatywnej „Bądź Lechendą”) oraz przekąsek rybnych Lisner (ich ambasadorem marketingowym jest Michel Moran.
Ponadto po wygranym przetargu zaczęła obsługiwać markę telekomunikacyjną Virgin Mobile Polska, w jej kampanii wystąpił Robert Makłowicz.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Koszty operacyjne agencji sięgnęły w ub.r. 3,37 mln zł, po spadku rok do roku o 19,6 proc. To głównie efekt zmniejszenia się wydatków na usługi obce z 3,81 do 2,98 mln zł. Natomiast nakłady na wynagrodzenia zwiększyły się z 213,5 do 220,6 tys. zł.
Na poziomie sprzedażowym rentowność firmy spadła ze 153,3 tys. zł zysku do 307,5 tys. zł straty, a na poziomie brutto i netto - z 213,5 do 220,6 tys. zł.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2021 r., a poprzedni - 2020 r.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Agencja Bardzo bez 30 proc. przychodów i z 306 tys. zł straty