Galeria Łomianki wybrała Triple PR
Od lutego 2018 działaniami komunikacyjnymi i wizerunkowymi dla Galerii Łomianki zajmuje się agencja Triple PR.
Agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją strategii public relations mającej na celu wzmacnianie wizerunku Galerii Łomianki po rebrandingu.
Do zadań Triple PR należeć będą działania media relations, ekspercka komunikacja z dziennikarzami, prowadzenie biura prasowego, komunikacja biznesowa oraz doradztwo wizerunkowe.
Agencja wesprze Galerię Łomianki także w zakresie organizacji eventów.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Galeria Łomianki wybrała Triple PR