Sześć awansów w Gameset, do agencji dołącza Krystian Czuba
Michał Kisiel, Arkadiusz Kucia, Michał Znajewski, Karolina Szymczak oraz Krystian Szczepaniak to osoby, które awansowały w pierwszym kwartale 2022 roku w strukturach agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). W ramach transferu wewnętrznego nowo utworzone stanowisko objął natomiast Bartosz Semegin. Do agencji dołączył też Krystian Czuba, junior sals manager.
Senior talent managerem w Gamesecie został Michał Kisiel, który jest związany z agencją od kwietnia 2020 roku. Do zakresu jego obowiązków należy m.in. współpraca z youtuberami zrzeszonymi w sieci partnerskiej agencji (m.in. Dealereq, Tritsus i Ziemniak) oraz influencerami z innych platform (m.in. Brunecia czy Lempiank).
W dziale zajmującym się współpracą z twórcami promocję otrzymał również Arkadiusz Kucia, który rozpoczął pracę w Gamesecie w kwietniu 2021 roku jako Junior Talent Manager. Obecnie jako Talent Manager odpowiada m.in. za rozwój oferty współpracy ze streamerami z platformy Twitch.
Na stanowisko senior sales managera - games marketing awansował Michał Znajewski, związany z grupą LTTM od 2019 roku. Aktualnie jest odpowiedzialny za rozwój oferty skierowanej do klientów z branży gamedev.
Stanowisko senior project managerki objęła Karolina Szymczak, która dołączyła do zespołu w lutym 2021 roku. Zarządzała m.in. projektem Warka Planet of Gamers. Nadzoruje też działania gamingowe marki Philips w Polsce, Czechach, na Słowacji i we Francji.
Na stanowisko project managera awansował Krystian Szczepaniak. Wśród marek, które wówczas obsługiwał, były m.in. NVIDIA oraz Acer. Teraz portfolio obsługiwanych przez niego klientów zostało poszerzone m.in. o firmę ERBUD, która rozpoczęła współpracę z Gamesetem w zeszłym roku.
Bartosz Semegin awansuje, Krystian Czuba dołącza
Z działu agencyjnego Gameset do zespołu sales&strategy przeszedł Bartosz Semegin, który objął nowo utworzone stanowisko partnership managera. Odpowiada za utrzymywanie relacji z kluczowymi partnerami w gamingu i esporcie pod kątem kreowania koncepcji kampanii dla klientów agencji.
Do agencji dołączył również Krystian Czuba, który objął stanowisko Junior Sales Managera. Do zakresu jego obowiązków należy m.in. pozyskiwanie nowych klientów, a także tworzenie ofert sprzedażowych.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Sześć awansów w Gameset, do agencji dołącza Krystian Czuba