„Gogglebox 14” hitem TTV, ma 583 tys. widzów
Wiosenne odcinki reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” ogląda średnio 583 tys. widzów, o 33 tys. osób więcej niż rok temu. TTV w paśmie nadawania programu zajmuje piąte miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Czternasty sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” na antenie TTV oglądać można w poniedziałki o godz. 22.00, począwszy od 22 lutego br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu (wyemitowanych do 9 marca) wyniosła 583 tys. osób, co przełożyło się na 5,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 10,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 22 lutego. Przyciągnął uwagę 634 tys. osób.

Dla porównania, udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 2,16 proc., a w grupie 16-49 było to 3,39 proc. Tym samym program ma zdecydowanie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format zyskał 33 tys. widzów. Dwunastą serię „Gogglebox. Przed telewizorem” po trzech odcinkach śledziło 550 tys. osób, co przełożyło się na 5,21 proc. udziału w grupie 4+ i 9,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

TTV w paśmie emisji programu zajmuje piąte miejsce w całym rynku telewizyjnym. Z kolei w grupie 16-49 stacja jest liderem.

Widzowie „Gogglebox. Przed telewizorem” śledzą reakcje bohaterów programu podczas oglądania przez nich wybranych audycji telewizyjnych. W reality-show pojawiają się małżeństwa, rodzice z dziećmi, przyjaciele czy ludzie żyjącym w nieformalnych związkach. Każdy odcinek poświęcony jest telewizyjnym programom z poprzedniego tygodnia.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Gogglebox 14” hitem TTV, ma 583 tys. widzów
Z całym szacunkiem, ale pomyliło się Panu/Pani z polityczną podróbę tego programu z TVP...