GoldenSubmarine dla warszawskiej ASP
Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, w ramach współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie, przygotowała stronę comingout.asp.waw.pl, poświęconą corocznej wystawie najlepszych prac absolwentów.
Cały serwis comingout.asp.waw.pl został zaprojektowany w technologii Flash. Nawigacja w serwisie może odbywać się przy pomocy przemieszczającej się na stronie głównej siatki (na której znajdują się nazwiska twórców, prowadzące do podstron im poświęconych), jak i przy wykorzystaniu rozwijanego, prostego menu. Ponieważ ASP wychodzi z ekspozycją w przestrzeń miejską, dźwięki towarzyszące wizycie na stronie nawiązują do ruchu ulicznego.
Agencja GoldenSubmarine odpowiada za koncept kreatywny serwisu oraz za jego realizację. Key visual, materiał filmowy oraz motyw muzyczny wykorzystane w intro, przygotowała Akademia Sztuk Pięknych.

Na wystawie Coming Out Najlepsze Dyplomy ASP 2010 oraz w serwisie comingout.asp.waw.pl będzie można zobaczyć prace z wszystkich siedmiu wydziałów warszawskiej ASP (Malarstwa, Rzeźby, Grafiki, Architektury Wnętrz, Wzornictwa, Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki, Sztuki Mediów i Scenografii). W tym roku na główne miejsce wydarzenia zostało wybrane Lotnisko Chopina. Wystawa w Terminalu A nawiązuje zarówno do sieci połączeń lotniczych, jak i do relacji międzyludzkich.
Wystawa będzie otwarta w dniach:
- Lotnisko Chopina Terminal A, hala odlotów, 25.11.2010–07.01 2011 r.,
- Centrum Sztuki Współczesnej, Zamek Ujazdowski, 22.11.2010–07.01 2011 r.
- Targi Sztuki, Arkady Kubickiego Zamku Królewskiego w Warszawie, 03-05.12.2010 r.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine dla warszawskiej ASP