Goodyear i Dunlop reklamowane na zimę
Rozpoczęła się kampania reklamowa zimowych opon Goodyear i Dunlop. Akcję przygotowała i realizuje produkująca je firma Goodyear Dunlop Tires Polska wspólnie z GPD, Upgrade Marketing i Universal McCann.
W kampanii zimowych opon Goodyear promowany jest model Goodyear UltraGrip 8. Reklamy podkreślają, że dzięki bieżnikowi kierunkowemu z technologią Goodyear 3D-BIS ta opona zapewnia o metr krótszą drogę hamowania. Działania marketingowe obejmują telewizję (spoty w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych, sponsoring głównego wydania wiadomości sportowych w TVN i programu „Raport” w TVN Turbo) oraz prasę (magazyny motoryzacyjne i lifestylowe, tygodniki opinii). Kreację kampanii Goodyear Dunlop Tires Polska przygotowała razem z agencją reklamową GPD, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Z kolei kampania Dunlop reklamuje nową oponę zimową tej marki - Dunlop SP WinterSport 4D. Akcja - obejmująca też konkurs „Dunlop FunMachine 4D” - jest prowadzona w internecie, m.in. na głównych portalach, w serwisach specjalistycznych oraz na YouTube i Facebooku. Kreację kampanii Goodyear Dunlop Tires Polska przygotowała wspólnie z agencją Upgrade Marketing, która zajęła się również zakupem mediów.
Zarówno działania reklamowe marki Goodyear, jak i Dunlop potrwają do połowy listopada.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Goodyear i Dunlop reklamowane na zimę