Google AdWords ma 10 lat (wideo)
W ramach świętowania dziesiątych urodzin programu reklamowego AdWords, Google zachęca swoich klientów do przesyłania historii o tym jak ten system pomógł im w odniesieniu sukcesu.
Internetowy program reklamowy AdWords powstał w 2000 roku – kilka lat po założeniu Google przez Larry'ego Page'a i Sergeya Brina. Reklamy w ramach systemu są oparte na słowach kluczowych i pojawiają się w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google, a reklamodawcy płacą tylko wtedy, gdy użytkownicy w takie reklamy klikną.

"Zgodnie uznaliśmy, że najlepszym sposobem na uczczenie tak ważnego dla nas wszystkich momentu będzie wyróżnienie reklamodawców AdWords, których poprosimy o podzielenie się własnymi historiami i sukcesami z całym światem" - czytamy na oficjalnym blogu usługi.
W grudniu bieżącego roku, z okazji 10. rocznicy AdWords, Google opublikuje mapę świata przedstawiającą wszystkie firmy, których założyciele opowiedzą swoje historie. Aby znaleźć się na tej mapie trzeba nagrać krótki film wideo (maks. 3 min.) i umieścić go w serwisie YouTube lub zaprezentować swoją historię w formie tekstowej (do 750 znaków).
"Powiedzcie, kim jesteście, czym zajmuje się wasza firma, jak wyglądało jej tworzenie i jaki wpływ na sukces waszej firmy miały reklamy online" - zachęca Google.
Więcej informacji, w tym instrukcje dotyczące przesyłania informacji i przykładowe filmy wideo, można znaleźć na tej stronie w serwisie YouTube.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Google AdWords ma 10 lat (wideo)