„Gazeta Wyborcza” z książką o Google AdWords
W sobotę 25 października br. do „Gazety Wyborczej” (Agora) dołączona zostanie bezpłatnie książka „Wyszukiwarka klientów. Google AdWords - przewodnik dla szefów”. Publikacja dostępna będzie również dla prenumeratorów wydania cyfrowego dziennika.
Sobotni dodatek do „Gazety Wyborczej” jest przewodnikiem kierowanym do menedżerów w małych i średnich firmach. Przeczytają w nim oni m.in. o tym, czy reklama w Google się opłaca, jakie korzyści może osiągać firma dzięki Google AdWords i czy warto zlecić taką reklamę specjaliście.
Partnerem książki „Wyszukiwarka klientów. Google AdWords - przewodnik dla szefów” jest Google.
Sprzedaż sobotniego wydania „Gazety Wyborczej” z książką wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne, AT Media), prasie (dziennik „Metro”) oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, a za zakup mediów odpowiadał Starlink.
W sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 170 058 egz. (według ZKDP - zobacz wyniki wszystkich dzienników ogólnopolskich).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” z książką o Google AdWords
http://www.agencja-msweb.pl/adwords.html