Grzeszna przyjemność reklamuje jogurty Milko (wideo)
W telewizji startuje kampania reklamowa jogurtów deserowych Milko (Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol”). Akcję przygotowały firmy Legend Group, Red Carpet i MEC.
Reklama telewizyjna jogurtów Milko jest wystylizowana na włoski film, którego bohaterki zwierzają się księdzu z grzesznej ich zdaniem przyjemności. Na końcu spotu okazuje się, że również duchowny gustuje w tych produktach.
Kampania w zabawny sposób namawia do akceptacji własnych słabości i nieskrępowanego delektowania się jogurtami Milko Przekaz reklamuje ich wszystkie cztery smaki: Stracciatella,Tiramisu, Wanilia i Czekolada.
Spot od 6 maja jest emitowany w kanałach – ogólnopolskich i tematycznych – z oferty TVP, TVN, Polsatu i At Media. Celem akcji – zaplanowanej do 29 maja – jest podnoszenie świadomości i wzrost sprzedaży produktów Milko oraz budowanie wobec niej lojalności konsumentów.
Koncept kreatywny kampanii opracowała agencja reklamowa Legend Group, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Red Carpet, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Grzeszna przyjemność reklamuje jogurty Milko (wideo)