Aleksandra Bujnowska, Alicja Cybulska i Anna Kuropatwa awansowały w Havas Media Group
Z początkiem maja w Havas Media Group awanse na nowo utworzone stanowiska trzymały trzy osoby. Aleksandra Bujnowska objęła stanowisko chief digital officera, Alicja Cybulska intelligence directora, a Anna Kuropatwa strategy and insights directora.
Aleksandra Bujnowska dotychczas digital director, jako chief digital officer, będzie rozwijać i zarządzać wszystkimi kompetencjami i procesami digitalowymi grupie spółek Havas Media Group. Będzie również odpowiedzialna za wyznaczanie i wdrażanie standardów pracy, nadzór merytoryczny nad przetargami, rozwój oferty i produktów digitalowych oraz wsparcie w pozyskiwaniu klientów digital. Z Havas Media Group związana od 2008 r.
Alicja Cybulska obejmie funkcję intelligence directora w Intelligence Team, w który zmieni się dotychczasowy dział badań 3i. Alicja będzie całościowo odpowiedzialna za strategię i badania dla klientów agencji mediowej oraz za bieżącą współpracę z siecią oraz innymi jednostkami Havas Media Group. Cybulska pracuje w Havas Media Group od 2002 r.
Anna Kuropatwa na stanowisku strategy and insights directora będzie odpowiadać za projekty badawcze i strategię, w tym tworzenie strategii digitalowych z użyciem narzędzi i badań oferowanych przez Intelligence Team, takich jak Havas Story Plantation czy Concept Box.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Bujnowska, Alicja Cybulska i Anna Kuropatwa awansowały w Havas Media Group