HBO Max bez dyrektora marketingu. Odchodzi Beata Czarnacka
Beata Czarnacka, dyrektorka marketingu HBO Max w Polsce, odchodzi z Warner Bros. Discovery - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Ma to związek ze zmianami strukturalnymi w firmie.

Zarządzanie marketingiem HBO Max przejął Marcin Bogłowski, marketing, insights and data division director w TVN Warner Bros. Discovery. Wiosną br. HBO Max ma zostać przekształcone w serwis Max - jego uruchomienie to największy projekt medialnej grupy w tym roku w Polsce.
We wrześniu 2022 r. z Warner Bros. Discoveru odeszła Anna Putts, która pracowała na stanowisku brand & content marketing director dla HBO Max w regionie Europy Centralnej, odpowiadając za działania marketingowe w 12 krajach. Obecnie jest dyrektorką marketingu dla Europy Środkowo-Wschodniej w Europie Środkowo-Wschodniej.
Beata Czarnacka dyrektorką marketingu w HBO Polska została we wrześniu 2018 r. Wcześniej pracowała w The Walt Disney Company i Telewizji Polskiej.
HBO Polska i TVN weszły w skład jednej grupy medialnej po fuzji Warner Media i Discovery.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: HBO Max bez dyrektora marketingu. Odchodzi Beata Czarnacka