Bieg nad morzem w reklamie Ibuprom Zatoki (wideo)
Zaczęła się nowa kampania reklamująca lek przeciwbólowy Ibuprom Zatoki (produkowany przez USP Zdrowie).
Głównym bohaterem spotu promującego Ibuprom Zatoki jest mężczyzna, którego w czasie biegu nad morzem dopada ból zatok. Reklama podkreśla, że Ibuprom Zatoki dzięki zawieraniu dwóch składników zapewnia dwa główne działania: odblokowuje zatoki i zwalcza ich ból.
Poprzednia duża kampania Ibupromu, prowadzona jesienią ub.r., nawiązywała do kampanii przed wyborami parlamentarnymi.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Za obsługę wszystkich marek USP Zdrowie w zakresie planowania i zakupu mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker, wiosną ub.r. obronił to zlecenie w przetargu.
USP Zdrowie należy do największych reklamodawców w Polsce. Według danych Kantar Media od stycznia do listopada ub.r. cennikowe wydatki reklamowe firmy w mediach pozainternetowych wyniosły 557,8 mln zł, o 25,5 proc. więcej niż rok wcześniej.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Bieg nad morzem w reklamie Ibuprom Zatoki (wideo)